browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

VISSZAJELZÉSEK

A Nágochallenge túlélőtúra és vele együtt a rendezőség munkája is évről évre fejlődik, csiszolódik. Szeretnénk egyre jobban, hasznosabban, tökéletesebben végezni a munkánkat, és szeretnénk, ha Ti résztvevők egyre jobban éreznétek magatokat ezen a rendezvényen. Ennek érdekében 2017-ben lehetőség adódott arra, hogy a résztvevők egy névtelen kérdőív kitöltésével segítsék a munkánkat. LOGÓ (PNG-Vastagabb)

Ennek eredményeképpen olvashatjátok az alábbi sorokat, amelyeket olyan emberektől kaptunk, akik megtapasztalták a 2017-es túlélőtúra élményét:

• Túléltük és még élveztük is 😀 Jövőre ismét megyünk.
  • Nagyon köszönjük a remek szervezést, szuper élmény volt!
  • Fantasztikusan éreztük magunkat,jövőre is ott a helyünk! 😀 Egyetlen egy kis dolog lenne: a póló mellett nagyon jó lenne,ha befutónál kapnánk érmet! Csak így tovább!
  • Nagyon érdekes és élvezetes volt a túra; reméljük hogy jövőre is meg lesz szervezve.
  • KIVÁLÓ
  • Szerintem egy kicsit túl sok volt a menetelés. Volt, amikor két állomás között kb. 5 km is volt (ha jól emlékszem), ami nekem már egy kicsit unalmas volt, hogy csak megyünk és megyünk és nem történik semmi. Az az egy -két rész, egy kicsit unalmas volt nekem. Kicsit jobban kellene elosztani a feladatokat a túra vonalán. Ezen kívül egyetlen egy feladat nem nyerte el a tetszésemet, ami szerintem egyáltalán nem is illet bele ebbe az egészbe, az pedig a Vajna Tímea feladat. Miért kell egy túlélő túrán tojást felverni? Meg egyébként is, hogy jön egy Vajna Timi pl. egy Erőss Zsolt stb. névhez? Hogy kerül ő ebbe az egészbe? Szerintem ezt kihagyhattátok volna. 🙂 A többi feladat jó volt.
  • Fantasztikus volt a túra és érződött az erőfeszítés a szervezők részéről, hogy gördülékenyebbé tegyék a tavalyihoz képest. A táv szerintem pont ideális és nagyobb húzóerő volt, hogy A pontból B pontba kellett eljutni és nem a rajthoz vissza. A fürdő pedig telitalálat volt. Kritikaként annyit tudnék megemlíteni, hogy talán volt pár szakasz, ahol ritkán voltak elhelyezve check point-ok.
  • SZUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Fantasztikus minden 😉 tökéletes!
  • Tavaly is részt vettem a túrán, és a tavalyi is jó volt, sok élményt szereztem, de voltak kellemetlenségek. Idén nem tapasztaltam ilyet, nagyon elégedett vagyok, és a csapatom tagjai is jól érezték magukat. A társaim az országban mindenfelé részt vettek már túrákon, ilyen-olyan versenyeken, így képben vannak a szervezettség fontosságával, és ők is kiemelték a professzionalitást a szervezők munkájában. Ötletes új feladatok jelentek meg (paintball, nyilazás kifejezetten menő volt, és a fára mászásos feladat fejlesztése is pozitív lett), precízebbek lettek a feladatismertetések, kiszámíthatóak a feladatokért járó előnyök/nemteljesítés esetén a hátrányok. A szervezők segítőkészségével tavaly sem volt baj, de idén a gyakorlottság miatt el sem bizonytalanodtak, ami azért tavaly még tapasztalható volt. Gratulálok!
  • Első alkalommal vettünk részt a rendezvényen így ami minimális negatív élményt is generált a csapatban az csakis magunknak köszönhettük! A verseny szuperül meg volt szervezve, színvonalas, kreatív és egyedi! Teljes mértékben elégedettek vagyunk és köszönjük a szervezőknek! Remélem jövőre újra nekieshetünk!
  • Jó ötlettel és jól szervezett túra volt, érdekes feladatokkal, tartalmas ellátással, ami után kifejezetten jól esett a fürdőben lazítani. Az előzetes szervezésről, a helyszíniről, a feladatokról, az uzsonnáról és a még a pólóról is egyértelmű volt, hogy jó rendezvényt szeretnének összehozni, sikerült is.
  • Nagyon tetszett a túra, jó volt a szervezés, egyik állomáson sem akadt gondunk. A térkép teljesen jó volt, igaz 1-2 kereszteződést könnyű volt benézni, de hamar rájöttünk, ha rossz irányba indultunk el. Összességében egy nagyon jó kezdeményezés, csak így tovább 🙂
  • Nagyon élveztük a túrát, pörgősnek tartottuk, sok feladattal. Köszönjük a szervezők áldozatos munkáját.
  • Nagyon rendben volt minden. A végén a kajával volt egy kis gondom!Jövőre ismét ott leszünk?
  • A mi csapatunk elöször próbálta meg túlélni a túrát. Éppen ezért nagyon figyeltünk mindent, mert nekünk minden új volt. Rá kellett hangolódni a feladatok stílusára. A szervezés szerintem nagyon jó volt, úgy láttuk, hogy minden szervezö tudja a dolgát, és az állomásokon helyt is álltak. A feladatok érdekesek voltak, azonban a mi csapatunkból sokat vállalt az a tag, aki a legerősebb volt, pont azért is, mert sok feladat eröt kívánt. Szerintem ezek kicsit túlsúlyban voltak. Több logikát követelö feladat jobban tetszett volna nekem. Illetve hiányoltam a félelmet legyözö feladatokat. Kevés volt az a feladat, amikor minden csapattagnak részt kell vállalni a feladat megoldásában. De összességében nagyon tetszett a túra, a végén a sátoros feladat is humoros volt, és finom volt a vacsora. Tetszett a csapatnak a póló, a kulcstartó, a bögre kevésnek bizonyult… Az ellátmány nem volt bőséges, de pont elég volt a kalóriabevitel szempontjából, és tényleg túléltük vele a napot. Szóval jól éreztük magunkat, elfáradtunk, és reméljük hogy jövöre is túlélhetjük. Köszönjük a lehetöséget.
  • Minden tisztelet a szervezőknek. Jó tudni, hogy vannak még ilyen emberek, akiknek fontos az, hogy mások jól érezzék magukat egy csodás tájon a Somogyi-dombság szívében. Remélem, hogy 2018-ban ismét indulhatunk a túrán
  • Tök jó volt; köszönöm! 😀
  • Nagyon, nagyon jól éreztük magunkat. Az idei túra jobban le volt szervezve mint a tavalyi. Alig várjuk a következőt. 🙂
  • A szervezők munkája előtt le a kalappal. Nem is részletezem a többit, egyszerűen csak megköszönöm a szervezőknek a lehetőséget és köszönöm, hogy egy fantasztikus napot hoztak létre a csapatoknak (bízom benne, hogy a sok munka között Ők is jól érezték magukat)!
  • Köszönöm a lehetőséget, várom a következőt!
  • Egy ilyen volumenű rendezvényt nem lehet csak hatalmas lelkesedéssel összehozni. Részemről gratulálok a szervezőknek, köszönöm mindenkinek a munkáját aki hozzájárult, hogy egy sokáig (nagyon sokáig) emlékezetes családi programot sikerült (éppen hogy ) TÚLÉLNÜNK. Amikor bevánszorogtunk a “célba” azzal fogadtatok, hogy ügyesek voltunk. Igazából ti (szervezők) voltatok az ügyesek.
  • A térképnél szükségem volt keményen a térképismeretre. A km jelzések kitakarták az útelágazásokat. Sokszor a tereptárgyak és a jelzett növényzet alapján döntöttem a követendő útról. Ha a túrajelzéseket jelzitek akkor könnyebb. Igazából nem csodálom, hogy volt aki eltévedt. 😀 Oda kellett figyelni folyamatosan ellenőrizni. Alapvetően ha ez volt a szándék akkor jó volt. 😀 A feladatok ötletesek voltak. összességében nagyon jó volt.